tirsdag den 30. august 2011

Engle og Dæmoner

Til idag skulle vi have læst Engle i Dæmoner, dog fik jeg det ikke lige gjort, men har dog set filmen et par gange, jeg ved godt det ikke er heeeeelt det samme, men viste jeg ikke ville kunne nå at læse den færdig, men fik da læst en masse, og det jeg læste til, det var super fedt, den er mega spændende, og den kan kun anbefales :)


Ved ikke om i kender det der med om morgen man tror man er stået op, men så drømmer man bare man er stået op? :p
Men det gjorde jeg i morges, kunne slet ikke komme op, men kom ikke forsent, det undre mig :p 

Wow vi havde matematik i dag, kedeligt, fik ikke lavet noget, men fik dog skrevet i min blog i stedet, så nu har jeg lavet lidt om her inde - Tjek evt " Lidt om mig" Der står lidt om hvem og hvordan jeg er :D
Har hygget en smule med vennerne idag, men holder mig stadig en smule alene, men nyder det nogle gange :)
Har det hele tiden som om det er vinter, går rundt med en masse tøj, fryser og det er en smule mørkt om morgen, det er trist, og snart er det vinter, dog skal vi lige forbi min fødselsdag før det bliver rigtig vinter :)
Glæder mig til at komme på efterskole, men ved bare ikke om jeg skal tag de i 9 eller i 10 klasse, nogen gange tænke jeg det ville være fedt at komme i 9, men andre gange tænker jeg at jeg vil komme til at savne mine venner for meget.. - lige nu vil jeg afsted i 9, men bare væk fra det hele, men tror godt nok først det bliver i 10, alt forandres jo hele tiden :)

Det er så trist at se ens venner gå den anden vej, og man selv står tilbage og kigger efter dem.. 
Farvel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)