torsdag den 25. august 2011

Hjem, kære hjem! :)




Så er jeg endelig hjemme efter en meget sjov dag :)
Uff, i første time havde vi engelsk, hader engelsk, kan virkelig ikke finde ud af det -.-
I anden time havde vi idræt, hah, det var nu meget sjovt, men enormt hårdt, vi skulle løbe en masse, men det er nu dejligt at have løbet i en af de første timer, for så man frisk resten af tiden :)
I tredje time havde vi tysk, kan engenlig meget godt lide tysk, vi fik en "stil" for, men det ok, da jeg næsten af færdig med det...
Sidste time havde vi naturfag, KEDELIGT!!

Her snart skal jeg ud og ride, og ned til en af mine venner, det bliver sygo hyggeligt!
Men ellers har jeg ikke lavet så meget idag, har snakket en masse med mine venner, og kom også forsent til time, men det ok :)

Så om en uges tid skal jeg til Rom, WOW, det bliver for vildt, også med klassen, vi skal se en masse, ej hvor jeg glæder mig.
Vi skal være afsted fra d. 4 til d. 9 Sep, uff, også når jeg kommer hjem, så d. 11 skal jeg til opvisning med en af mine hest!
Det bliver fantastisk :)

Tak for en fed dag alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)