onsdag den 31. august 2011

Regn, regn, regn...




Hmm idag, ja, en meget god dag, endnu en masse politik snak, jeg elsker politik, og går meget op i det, måske for meget?
Frikvarterne - ganske kedelige... det regnede for stygt idag, ville gerne have været ude og hoppe i regnvejr, men kom det aldrig :s
Da vi fik fri ved halv to tiden, tog jeg ikke hjem, da den klasse under mig først fik fri kvart i 3, så jeg tænke * Jeg bliver og venter på de bliver færdige *
Men heldigvis da de havde time skulle de ikke være i deres klasselokale, så jeg kunne sidde sammen med dem, og vi havde det mega sjov.. :p

Da de fik fri blev mig og min veninde Bjørg på skolen, hvor vi fik så en skør idé om vi gerne vil ordne skolegården for mariekiks..

Vi gik gang med at kører små cykler ind i skuret, og Bjørg havde Allan's sko på som er en str. 43, og Allan arbejder på skolen..
Der vi var færdige forlangte vi 7 mariekiks, og det fik vi :p


Skulle så ned i byen for at købe noget tøj, hvor jeg så mødte 2 veninder i H&M - Sofie, Sabina, det var super hyggeligt, især fordi jeg ikke havde set Sabina siden sommerferien :)
Det har været en dejlig dag :)

Senere ny bil :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)