lørdag den 27. august 2011

Smil!



Uff, elsker bare ordet Smil, jeg bliver altid i så godt humør! :)

Idag -
Jeg startede tidligt ud med at ride ved 10 tiden i morges, hmm, det var vel ok :)
Fandt så ud af min far var i byen, og tog så hen til ham, da det var ved at være et stykke tid siden jeg havde set ham!

Uff en kølig dag, har gået og små frosset hele dagen, men det er dog bedre end at have det for varmt :p
Glæder mig fantisk en smule til at starte i skole igen på mandag, savner mine venner når jeg ikke er sammen med dem :s
Rom om 8 dage ca. gud hvor jeg glæder mig :p

Søndag imorgen -
Hmm, imorgen skal jeg ikke lave det store, skal ride men ikke så meget andet..
LEKTIER!

Ellers en meget god dag, måske en smule kedelig, men det skal der jo også være plads til! :D

Knus - Frederikke



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)