mandag den 29. august 2011

Things missing in me




En dag, en dag som alle andre, eller ikke ?
Det har været den kedeligste dag i MEGET lang tid, en dag man heller vi være hjemme med dynen over hoved!
Jeg forventer altid for meget, i forhold til dagen!
Regn, gør heller ikke dagen meget federe.. 
Nogen gange tænker jeg.. verden hader mig!
Jeg lever for meget i fortiden, jeg lever for meget i de minder der var engang, og man altid håber kommer igen..
Jeg lever også i det jeg håber kommer, som engenlig aldrig sker!
*suk*
Det hele er dog bare en periode, men perioder kan også være lange :p 

Igår var en meget fed dag, dog med en masse heste!


I Fredag blev der udskrevet valg, min mening er at Lars Løkke skal væk, men jeg er også helt ude på rød fløj! 
Men der er ufattelig mange der stemme på blå fløj!

Hmm.. :o

1 kommentar:

Tak for din søde kommentar! :)