tirsdag den 23. august 2011

Undskyld!





:)

Ej undskyld jeg har svigtet bloggen her på det sidste, men synes ikke selv jeg har haft så meget tid :)
Men jeg har det super fedt..
I skolen skal vi læse Engle og Dæmoner til tirsdag, er bange for jeg ikke når det, men vi satser, det en meget god bog, den er bare lidt tung i starten, men bliver hurtigt meget spændende!
Og idag har jeg så været sammen med mine venner, totalt skønt!
JEg var også ude ved de små mini hest, hvor jeg endelig fik lov til at køb en af dem, så min nye lille shetter hedder Kalua Fløe, han er total nuser! :D

Rom om ikke så længe, men er nu endelig bange for jeg vil komme til at savne mine andre venner, som skal blive på skolen, men ved jeg vil hygge mig med min klasse, glæder mig en smule!

En dag sad jeg ude i skolegården, mine venner sad inde, og nogle spillede fodbold, så sad nogenlunde alene, begyndte endelig at tænke på hvor meget jeg savner min fortid, den fortid fra da jeg var lille, men også den fortid for blot nogle måneder siden :s
Måske savner jeg det jeg havde engang, eller måske søger jeg bare efter at have noget at savne.. Ved det ikke.. ikke længere :s

MEn husk aldrig at binde dig i fortiden som jeg, for du vil altid føle og tænke på hvad man kunne have gjort om, og hvad der er galt med en siden ingen gider en..
Ved det kun er mig, der føler sådan :p
Vil glæde mig til endnu en dag imorgen :D

Tak for en god dag venner! ;p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)