tirsdag den 13. september 2011

Always ☯

Always - et meget stort ord, det ord sidder fast i mine tanker - Altid - det ord betyder så meget for mig, men det bliver så tit misbrugt..

En lidt træs dag idag -
1. jeg vågnede i morges, var så svimmel jeg næsten ikke kunne stå op.
2. jeg lagde mig til at sove igen.
3. Vågnede ved en kat havde tissede i min dyne, kunne bare mærke hvordan jeg var smattet ind i det tis der.
4. skal så ud for at tag i noget morgen mad, hvorefter en kat brækker sig ud over stuegulvet.
5. åbner så døren for katte og hunde kunne komme ud, hvorefter et kraftigt vindstød rammer mig, og jeg vælter om kuld.. ( Var meget svimmel )
Ved ikke lige hvorfor min dag har været sådan.. havde jo ingen plander, skulle bare ligge og sove dagen væk, men måske er det når man ikke lave noget, at det hele sker?
Men en lang og kedelig og kold dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)