fredag den 9. september 2011

Bye Rom :(

- Billede taget af: - Emma Hvidberg

Så er vi hjemme fra Rom igen - wow det var fantastisk, super lækkert, savner allerede Roms varme, selvom jeg har klaget over den hele ugen! ;D
Det har været over 30 grader hver dag, lækkert, men dog også meget varmt!
Vi har også fået det fedeste sammenhold i klassen nu, og det lige lige som om vi kender hinanden lidt bedre!
Er bare blevet total rød over det hele og kan ikke rør min ryg "Av av"

1. dag ( Mandag) - Der var en guide der første os rundt i Rom i nogle timer, det var fint nok, men kunne næsten ikke tænke på grund af varmen, også fordi vi skulle gå så meget!
Vi tog senere ned i byen for at shoppe, og om aften spiste vi på lækker rasturan!!!! :D

2. dag ( Tirsdag) - Var vi i Pompeij,  det var også ok, blev dog lidt skuffet over det, troede det var lidt federe, så var kun der inde i en times tid, hvor efter vi satter os ud i skyggen og spiste en is, og havde en smule vandkrig! :D
Da vi kom hjem tog vi endnu engang ned i byen for at shoppe, hvor jeg så købte lidt make-up :)

3. dag ( Onsdag ) - Var  vi i Vatikanet, og blev velsignet af paven, og det var bare 40 grader, var ved at dø af hede, sad bare på jorden i skygge fra stolene!
Var helt glad da det sluttet.
Da vi kom ud skulle vi på museum, det var også meget flot, men var bare ved at være så træt, så ville engenlig bare gerne hjem til hotellet, men det kom vi ikke..
Så skulle vi ind i Peters kirken, men vi forvild, og kom så tilbage til Vatikanet hvor vi så stod i en herre lang kø til Peters kirken -.-
Tog endnu engang ud for at shoppe med tøserne, og for at se den Spanske trappe, hvor efter vi så tog hjem til hotellet igen med ømme fødder ! :D

4. dag ( Torsdag ) - Vi var ved stranden igår, det var så lækkert, bare total fedt vand, fedt vejr, fedt musik, fede mennesker, det hele var bare super fedt, og gud hvor jeg savner den dag..
Så tog vi endnu mere ud og shoppe hvor jeg så fik bruge de sidste penge! :D

5. dag ( Idag - Fredag ) - Klokken 6 i morges stod vi op, og vi skulle ned og have morgenmad klokken 7, og bussen mod lufthavnen kørte klokken 8.
Så kom vi til lufthavene, og nåde flyet, vi fløj i 2 timers tid hvor efter vi kom til KBH lufthavn, og gud hvor var der koldt!
så tog vi så en tog til Kbh h - hvor vi så hurtig skulle videre mod Århus, men så mødte jeg lige min far i kbh h, også nåde jeg lige at snakke med ham i en kvarts tid før vi kørte, det var også meget hyggeligt! :D
Så kom vi videre på toget til Viborg, og det tog ca en time, også var vi hjemme klokken 22.13 i aftes, og savner allerede vennerne! :D
Tak for alt skønne og dejlige mennesker! ;D