torsdag den 15. september 2011

Hjerter♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Dejlig dag, en dag som vil blive et minde!
Savner allerede denne dag, og dejligt at komme i skole efter 2 syge dage :)
+ der var solskind i dag, dog en masse blæst, men med sol!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dagen idag:
Øhm, idag, det startede med at jeg kom lidt forsent, som altid, også mødtes jeg med Sofie og Emma til morgensamling, hvorefter vi så skulle til time ( Engelsk ) Det var ok idag, da vi bare skulle se en kedelig film og Amish folk..
Så fik vi fritkvarter hvor vi gik til idræt, det var virkelig sjovt idag - især fordi mit hold vandt det hele!! :)
Endnu et fritkvarter hvor vi så gik til 7-11 og fik en cooler, og Sofie fik total grineflip fordi vi så en skeløjet bil, den var virkelig grim, også fandt vi også på en mærke lige joke som kun Sofie og jeg forstod, men Emma bare stod og glode, og ikke fattede en skid! :)
Så skulle vi til tysk - det var også okay, men havde glemt alle mine ting, så mester af tiden gik med at snakke med de andre og kopier - hahah.
Endnu engang et fritkvarter.. hvor jeg så lige hurtigt fik snakket med Laurids, Emma og Sofie.. :p

Så skulle vi til biologi hvor vi skulle desiker et grise hjerte ( FØJ ) men det var nu ok, og ikke så ulækkert som jeg troede! ;)
Fik så fri, hvor Emma og jeg skulle med samme bus, det var også total hyggeligt!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

kl 18.00 skal jeg og Sofie og Emma ind og se teater, det bliver også totalt hyggeligt, men skal dog lige have fundet ud af hvordan jeg kommer ind til byen :)


Super dejlige dag - tak for den dag alle :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)