torsdag den 1. september 2011

Jarh main!




Sådan, vi slap for idræt i sidste time!! :D 
Vi skulle have haft fri klokken kvart i 3, men fordi vores idræt's lærer var syg skulle vi ikke have det alligevel ( Optur )
Men så i sidste time havde vi tysk, og vi kunne slet ikke koncentrer os, gud det var så sjovt, tror vores vikar var rimelig træt af os til sidst!
Da vi fik fri gik Mine veninder og jeg ned i byen ( Emma & Sofie ) det var også skide hyggeligt.. :D 

Lige inden vi skulle hjem mødte vi en eller anden gammel mand.. han sagde :  Unge dame, dine strømper er løbende. hvor jeg bare svar pænt igen " Øhm ja det er de " også siger ham der manden igen " Det ser smart ud " Woow det var mærkeligt..
Tog så senere hen til det lille stutteri " Kildevæld " Hvor jeg så lege lidt med de små heste, og øvede udstilling :D
Tog så til Århus til min store søster hvor vi spiste pizza, det var også meget hyggeligt! 

Er lige kommet hjem nu, er pænt træt, og skal igang med lektier ( Nedtur ) 


Men vi skrives imorgen :D .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)