tirsdag den 20. september 2011

Lang vej hjem :(

Når man har gjort noget dumt over for sine venner, vil man fortryde, og vil have dem tilbage, men man ved det aldrig vil blive det sammen...

Idag - hmm, rigtig dejlig dag, sjove frikvarter..
Dejlig at snakke med nogen man aldrig troede man skulle snakke med igen..
Savner det sjove fra sidste år..
Håber dette år bliver lige så godt som sidste del af sidste år!
Savner savner savner fælleslejr!!!
Snart overlevelse tur - håber det bliver super fedt, og det må ikke regne!!
JEg roder rundt i det hele, det fantastisk!
Årh er så frostrart i tiden, det irri mig, og jeg kan ikke finde ud af noget i tiden, og tvivler på hvem jeg er og hvem mine venner er ?
Jeg er ikke normal :OOO hahah

BEVAR CHRISTIANIA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)