lørdag den 3. september 2011

Rom, Rom. Rom!




Så skal jeg til Rom i morgen tidelig - Glæder mig endelig ikke så meget endnu, men tror nu mest det fordi min hjerne ikke har fattet vi skal afsted! :D
Klokken 08.00 kører toget mod KBH, hvor vi så skal nå et fly, ved 4 tiden, også er vi først i Rom ved 19 tiden i morgen aften :D
Håber det bliver enormt hyggeligt, og skal nok få taget en masse billeder!
Skal sove på værelse med Ida, Grith og Steffani, tror nok det skal blive hyggeligt!
Vi skal se en masse ting, kan bare ikke huske hvilke, også skal vi til Pompeji, og til stranden OG DER SKAL SHOPPES ;D

Undskyld jeg ikke nåde at skrive igår, men kom meget sent hjem! ;D
Igår ( Fredag ) var alle totalt oppe at kører over vi skal til Rom, men det jo forståeligt!
Lavet engenligt ikke så meget igår ud over at være sammen med vennerne, og sige farvel til dem der ikke skal med til Rom! :D
Var dog ude ved hestene, som altid :D

Idag ( Lørdag ) fik jeg en eller anden skør idé om jeg ville cykle 10 km ud til der hvor min shetter står - og det går op af bakke hele vejen, også var det mega varmt - men jeg gjorde det da alligevel, og jeg cyklede der ud på utrolig kort tid! :D
Var der ude i nogle timer hvor jeg øvet spanske skridt og neje, og det gik også meget godt.. er også igang med at kører ham til, så jeg kan kører langs landevejene!! ;D
Der jeg var færdig med det cyklede jeg til Virksund, som ligge ca. 10 km fra shetterne, så det var lige 10 km mere.. Hvor efter jeg spiste en is og kørte hjem - nu 20 km hjem, heldigvis var det meget ned af bakke.. :D
Men har cyklede  40 km idag, følte også jeg var ved at blive lidt små fed, men nu føler jeg mig sund!!! :D
Nu skal jeg igang med at pakke alt til imorgen - det ern u meget spændende.. !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)