mandag den 12. september 2011

Stormy weather...

Hmm, endnu en kold og våde dag med masser af vind! :(
Vejret giver mig lidt dårlig humør, når man kan hvordan sommer bare bliver blæst væk..
MEn så det jo godt man kan være inde og hygge sig med varme bolder og kakao, mens brandeovnen varme en op! :)

Lidt om idag:
Jamen idag - hmm, det har været enormt god, vi har set film i alle timer " Engle og Dæmoner " den er god, men minder overhoved ikke med bogen, men det synes jeg nu er ok - synes også det ret sjovt morderen er en dansk skuespiller, og at en af vagterne er :)
vil give den **** ud af 6 :)

Efter skole tog jeg hjem hvor jeg så nogle billeder fra kåringen igår :)
Tog så senere ned til hestene i dette lorte vejr, synes det er en smule synd de skal stå i dette vejr - men kan måske få Kalua og Frekur hjem i weekenden!!! :D jaaa
Nu sidder jeg med hørerbøffer og kigger lidt ind i ilden - super hyggeligt!


 


Om igår:
ja igår var jeg så til fremvisning med min lille hste Kalle ( Kalua ) og han klarede den rigtig godt, med 40 point i alt - det vil sige 40 ud af 50 point - jeg vandt med den bedste vallak, og vandt 2 røde roséter, det var rigtig godt, så fik også en ærespremie - et lyserødt flis tæppe til ham den bette, så det var bare super lækkert! :)




1 kommentar:

Tak for din søde kommentar! :)