lørdag den 10. september 2011

Today and tomorrow...

 
                                           Billede - Vitakan museum i Rom 


Uha, har slappede meget af idag, har bare været i nat tøj hele dagen - det så hyggeligt :)
Har fået set en masse tv og spist en masse is, uha, er bare så træt! :)
Dog skulle jeg noget idag klokken 18.oo så blev jo nød til at stå op -.-
Klokken 19.oo skulle jeg der ud hvor min lille shetter står for imorgen skal vi til opvisning med dem, så skulle vaske og ordne dem idag.. Så startede med at ordne min hest ( Kalua ) Først beskar vi han hove, hvor efter vi vaskede ham ren og fin - så tog vi Padrillio, og han tog det knap så fint som Kalua, han var lidt mere angst for det hele, men han er også nogle år yngre.. Der vi var færdige med det, kørte Kirsten mig hjem til mig selv :)
Nu sidder jeg bare med en masse sommerfugle i maven og venter spændt til imorgen, hvor jeg bliver hentet klokken 6 om morgen :O
Er mest bange for jeg glemmer banen - men det håber vi stærkt på jeg ikke gør!!!!!

Uff, idag fik jeg også af vide at jeg må få hestene hjem til Okt, gud hvor bliver det fedt- det hele går bare super :)

Skole igen på mandag, det bliver helt skønt at se de andre, men det var nu også fantastisk at være i Rom..
Laver senere noget om Rom turen, så i bedre kan sætter jeg ind i det! :)
Nu Sidder jeg og Hører Save the world med Swedish House Mafia - fantastik sang! :) 
Vil gå i seng om lidt, og glæde mig endnu mere til i morgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)