onsdag den 19. oktober 2011

Carpe diem!

Carpe diem - Det lærte min mor mig for lang tid siden - Grib dagen - betyder det på latin. Personligt synes jeg det er et vidunderlig ord, og det gør mig glad.
Selvom det regner og det koldt, og man føler sig syg, så skal man alligevel "gribe dagen" få noget ud af dagen. 


Jeg sidder og kigger ud af mit vinddue mens jeg ser hvordan regnen pisker ned på mine heste. Synes det en smule synd for dem, så har givet dem lidt ekstra hø og halm de kan putte sig i. Nu sidder jeg bare og venter på solen kommer frem, men det tror jeg nu ikke den gør. Vil have noget ud af dagen, især fordi det er efterårsferie. Savner varmen og solen.. 


Nu sidder jeg bare og drikke lidt dejlig varmt te, mens jeg ser på regnen udenfor, også vil jeg tag ud og ride bagefter!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)