fredag den 28. oktober 2011

Efterår...











De smukke efterårs farve er ved at falme, men var lige ud og nyde de sidste idag.

- dag, har været en dejlig dag, først havde vores skoleleder 50 års fødselsdag, så vi havde forberet lidt alle sammen, også havde han anskaffet en pølsevogn hvor vi alle på hele skolen kunne få et gratis hotdog, og hvis man var mere sulten kunne man købe en for 8 kr.
Der efter var der lidt "fest" for ham, hvor vi fleste blev på skolen, det var rigtig hyggeligt, vi spiste lidt, og drak lidt sodavand.
Jeg blev hentet klokken 20 min over 3, også tog jeg hjem og red.
Var på en skøn tur på ca. 2 timer i skoven.

Kulturnat, idag var der også kulturnat i den lille by Viborg, ville gerne have været med, men kom jeg ikke, tror mest af alt fordi jeg ikke lige viste hvordan jeg skulle komme hjem, og komme der ind, og hvem jeg skulle gå med?

Dejlig dag
 - Kh Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)