onsdag den 26. oktober 2011

To night...

Hmm.. nyder endelig at have fået varmen efter langtids kulde.
Men når man sidder og hører musik, mens varmen fra brandeovnen brander en i nakken.. -
Kommer man til at tænke alt igennem. :)
Først kommer alle de gode minder hvor man får det største smil på læben, alle dem hvor man havde det sjovt.
hvor efter de triste, kolde og dumme minder kommer, hvor man sidder næsten og er ved at græde, eller er ved at slå noget i stykker af raseri eller af tristhed..
mens sangen langsomt slutter.

Man siger øjne er sjælens vinduer.
Men passer det, kan du se i mine øjne, hvis jeg er glad, ked, sur, træt, eller bare føler mit liv er til at dø over?
Jeg tvivler -

- Idag 
Dejlig dag, masser af glæde, ingen sure miner.
Men ikke noget specielt, bare en ganske almindelig dag på friskolen. :)
Dog fri halv 2, hvorefter jeg tog bussen hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)