torsdag den 17. november 2011

Julegave dag!

Så det meget meget meget snart d. 1 december, jeg glæder mig en smule, tror det bliver enormt hyggeligt med juleklippe dag og hygge med vennerne og veninderne..
Så der julegaverne - er godt igang med at købe julegaver til mine søde veninder..
Og imorgen, vil jeg håbe på jeg kan nå ned i byen og købe de sidste!

Idag -
Uhh, mærkelig dag - lige nu har vi en slags emne, meget hyggelig, og vi har en masse skæg!
Aå det kører meget rundt lige nu!

Imorgen -
Imorgen kommer min veninde Nanna, så skal vi købe julegaver, også skal hun hjem til mig og bo til lørdag :D

Lørdag -
Får først weekendt søndag, da lørdag også er en skole dag, dog kun denne lørdag! Det bliver super fedt, især fordi min veninde skal med!

Billeder fra ugen -












1 kommentar:

  1. Sød blog du har dig.. Vil blive fastlæser..

    Kig forbi min og bliv det samme hvis du har lyst, knus<3

    www.ceciliehansen.com

    SvarSlet

Tak for din søde kommentar! :)