søndag den 22. april 2012

# 89


# 89






~ Musik ~













~ Digt ~

Mine øjne vil ikke slippe dine
men dine øjne rammer aldrig mine
din duft er jeg så van til
Du giver mig et smil på læben
Den akavede stemning rammer os altid
MEn så længe det er dig overlever jeg



~ I dag ~

Hmm i dag skal jeg ikke lave noget overhovedet - Eller lektier skal jeg lave -
Ellers intet - Havde en fantastisk dag i går, med vennerne og musik..



~ Billeder ~







I morgen

Så det igen alm skole fra imorgen af, det er fint nok, det betyder bare jeg skal lave en milion lektier, -
Men går faktisk og savner mine venner når de ikke er tilstede. Det er vel godt at have noget at se frem til, men på den anden side hader jeg at savne - Det er det samme som at glæde sig til noget - Jeg hader og vente, men det er lækkert at have det og se frem til - Men så når det er ovre bliver det et savn!
Minder - minder - minder





Minder

At gå og savne de minder man havde, er en grim ting, det får en til at se så utrolig negativt - men på den anden side ville man ikke kunne leve uden de minder - at tænke tilbage, kan få en til at græde, grine, snakke, smile og meget mere -
I de 15 år jeg har levet hvor jeg kun kan huske de 11 af dem har jeg da fantastiske minder - men også nogen forfærdelig minder - Som da mine forældre blev skilt, som da alle min bedste forældre døde, men har også så mange positive minder - Som da min veninde og jeg kørte rundt uden for, da jeg fik min første hest o.s.v - Men de negative fylder bare så meget mere..
Det er mærkeligt!



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)