tirsdag den 24. april 2012

# 93

Tirsdag - bytter virkelig rundt på dagene, tror hele tiden det er mandag, eller onsdag - det er meget forvirrenede! 
Men i dag tirsdag, blev overraskende god, den startede kedelig, men sluttet helt fantastisk.. 
At sidde og glo på en fodboldbane er ikke det fedeste, men når det er sammen med sine bedste venner, bliver det straks en fest at se fodbold.. 

Er ved at skrive dansk stil, har et lille udklip af den her! 

" Jeg smed mig på sofaen, tanke om at min afdøde datter lå på den sofa inden hun døde, er mig ganske nær, men det var så lang tid siden nu. - Kunne stadig høre hvordan hendes blide stemme kaldte mit navn ”Bill.. Far.. jeg vil ikke dø” men et kort sekund efter var hun forsvundet fra denne verden..

Ved ikke hvad jeg skal synes om den.. 
nogen steder er den helt fantastisk, andre er man ved at brække sig. 

En lille stemnings sang 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)