lørdag den 21. april 2012

..

Drømme cover til min mobil, skal ikke være noget alle andre har, det må gerne være noget særligt?
Men hvilket?
Skal det være lyserødt eller skal det være grønt?
Hmm Skal der være en blomst på eller skal den bare være hvid?

Har lidt eks.


De to er noget ganske særligt - men er de også til at købe - Er ret forelsket i den til højre!
Dens enorme retro look fanger virkelig mine øjne - men hvor kan man købe den?
Hmm - Lidt flere

Den til venstre viser meget den piget side, som egentligt gemmer sig langt bag min facade - dog den til højre er enormt sej og endnu engang retro!
Sidste -


Det til venstre er noget helt særligt, en kunst stykke i sig selv, et meget betaget med denne ugle der er formet ind i det fantastiske smukke cover - men den til højre mere er alm, med også noget sødt og specialet - Ganske særligt!
Er forelsket i dem alle - men ved ikke hvilken jeg skal vælge?


1 kommentar:

  1. Når jeg tager til Tenerife i sommerferien køber jeg et cover til dig som ferie gave :D så er den noget særligt :* heheh ^^ lige som dig :) <3

    -Nanna

    SvarSlet

Tak for din søde kommentar! :)