søndag den 9. december 2012

9 December

















1 kommentar:

  1. Mange tak for din søde kommentar til mit indlæg med mine snebilleder :) Er rigtig smigret over at du kan lide dem.

    Der er nu ikke så mange ben i at tage sådan nogle landskabsbilleder, når man først har fundet teknikken ;) Men det er en stor hjælp og inspirationskilde at se på andres billeder og teknikken på nettet, i bøger, udstillinger osv. På den måde får man en masse indput og man lærer at lægge mærke til nogle ting ved potentielle motiver. Det er bl.a. noget jeg dyrker meget, og derfor elsker jeg at sidde og se andre folks billeder og hvordan de gør det, for på den måde også at styrke min egen fotografering ;)

    Disse billeder af dine kan jeg rigtig godt lide. Du fanger lyset og tågen på en virkelig flot måde og kombinerer dem med den vinterstemning der er i snelandskabet. Rigtig flot, så bliv da endelig ved med at tage billeder! :)

    SvarSlet

Tak for din søde kommentar! :)