mandag den 10. februar 2014

My perfect life

Hallo!
Undskyld det er så længe siden jeg har været herinde!
Det går helt fantastisk, jeg går lige pt på efterskole og det er bare helt vildt.
Jeg prøver så vidt muligt at tag en milliard billeder, så jeg ikke glemmer mine minder.
Jeg har fået mig en masse venner, og nogle helt fantastiske oplevelse -
Såsom .
- Vandre 90 km på 5 dage med 15 kg bagage på ryggen
- Svømme 350 m fuldt påklædt igennem en sø i okt
- Vandre 20 km med gps ude i en skov, med fuld oppakning
- Sovet under åben himmel
- Lavet et stor stykke (Skuespil/sang)
- Rider stortset hver dag
- Spille mosefodbold
- Vandre 11 km midt ude i en skov klokken 03.00 om natten

Som I kan høre, helt vildt meget. Allerede om 24 dage skal jeg ti dage til Norge og stå på langran, bo i snehuler, vinterbade og være sammen med vennerne, det bliver så fantastisk!
Mit liv er helt fantastisk!

Efter sommerferien starter jeg på en Gøjlerskole, så kommer nok ud og optræder en masse, det bliver helt kanon, glæder mig helt åndsvagt meget!
Lidt billeder fra efterskolen og herhjemme










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)