lørdag den 22. februar 2014

Weekend, cool!

Endnu en uge er gået på efterskolen, yes vi har lavet en masse spændende ting.
Såsom 
- Smurt ski til Norge
- Haft idræt, det var faktisk pisse sjovt, vi lavede en masse styrketræning, elsker styrketræning.. 

Og yes så er jeg sgu røget i køkken! - fedt fedt, eller noget.. Ej har et seriøst godt køkkenhold. 
Forklar lige kort hvad køkken går ud på. 

2 gange om året er vi i køkken en uge af gangen, der er 8 personer, en kok og to hjælpe kokke. Vi skal lave mad til 105 mennesker også går vi ikke i skole den uge, så vi laver kun mad/opvask. 
Hvis man er sammen med nogle søde mennesker er køkken seriøst sjovt. 
Og jeg er heldigvis så heldig at have et fedt hold. 
Vi har konstant vandkrig (Yes modent, I know) En af mine venner har lavet en kæmpe højtaler på hjul, så den har vi taget med i køkkenet, så fyrer vi fuldt op for musikken. Generelt har vi det fucking sjovt! 
Jeg bruger også enormt meget tid, på at grine af min klasse der har haft fysik hele ugen og ved at de i næste uge kun skal have tysk.. HA! (Jeg har ikke tysk) 

På onsdag er der fastelavnfest, det skal nok blive kanon, ved dog endnu ikke endnu hvad jeg skal have på.
På onsdag er der også kun en uge til vi tager til Norge, det bliver kanon, har en god hytte og sammen med søde mennesker! Ja tak! 

Håber I har det alt for lækkert! (: 
Nyd billederne fra ugen! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din søde kommentar! :)